iddaadan Nasıl Para Kazanılır

Bir Zamanlar Bende İddaa Oynar,Her Seferinde Tek Maç İki Maçta Yatardım.. Tüm Dünya Liglerini Takip Edecek Vaktim de Yoktu..Sonuçta Fabrikada İşçiyim..Tüm Gün TV Karşısında Olamazdım.. Bir Gün İnternetten Araştırma Yapma İsteği Uyandı İçimde..Evet Biraz Ligleri Takip Etmemiz Takımlar Hakkında Bilgi Sahibi Olmamız Gerekir..Aksi Zaten Şans Olur; ki İşimiz Şansa Kalmamalı…Evet Bir Taktik Tekniği Vardı..Daha Öncede Demiştim Her Maçı Nasıl Takip Edilecek..Hangi Takım Nasıl Oynuyor?Hangi Takımda Hangi Oyuncu Cezalı..v.s. Gibi Beyin Yorucu İşlerle Uğraşacak Vaktim Yoktu..Ama Şu da Bir Gerçek ki İddaadan Çok Zengin Olma Hayalini Bir Kenara Bırakın Derim..Çünkü İddaadan Voleyi Vurayım Gibi Bir Düşünce Varsa Kaybedersiniz..(Kendimden Biliyorum) Peki Ne Yapmalı Az Az Oynamalı..Hem Garantili Olur Hemde Zevkli..Unutmayın En Kötü Kazanç Kaybetmekten İyidir!!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tek Adımda Script Lisansı Kırma

2,5 Üst oran şikesi hangi oranlı maçlarda bulunur onları anlatacağım..

Dev "I DOSER" Arşivi //'MTG