Whatsapp Durum Sözleri



Whatshap durum sozleri

Seni anlatabilmek susmaktan geçiyor bu aralar.

Hiçbir şeyin sonu yoktur. Çünkü bittiğini sandığınız şeyi düşünmek bile yaşatmaktır.

Önceden altını çizdiklerimin şimdi üstünü çiziyorum.

Ne yani? Papatyada bir yaprak daha olsaydı beni sevecek miydin?

Hayat, sensizliğe alışmak için çok kısa.

Giderek daha çok seviyorum seni demişti. O yüzden gitti demek ki.

Sen benim adımı biliyorsun, hikâyemi değil!

Gel bana bir şeyler söyle, hiç mi konu bulamıyorsun. O zaman şarkı söyle.

Haberim yokmuş gibi sev.

Allah seni özgür bırakmışken, başkasının kölesi olma. Hz. Ali

Sabır, yaranın içinde yaratanı görebilmektir.

Üzülme! En azından herkesle hayal kurmaman gerektiğini öğrendin!

Bu yalnızlık benim ilişmeyin.

Karanlık örttü dört bir yanımı, yürüyordum ben dar sokaklarda.

Giderim kendimden ötelere.

Pes etmek tarzım değil. Ama sen savaşmaya değmezsin.

Sevmek bir eylemdir.

Sabah ezanı okunurken, yürüyordum ben son aydınlığa.

Korkaklıkta ar, ilerlemekte şeref var.

Sözüm yok gidenlere. Tüm küfürlerim geri dönmek isteyenlere!

Lafın bile gelişi var. Sen hala neredesin?

Karla karışık aşk yağıyor bugünlerde. Ve bana dolu dolu sen düşüyorsun.

Her suskunluk; bir iç kanamasıdır ilişkilerde.

Dokuz doğurdum yalnızlığında. Gel de sahip çık çocuklarına.

Ne kadar sarılırsan sarıl, bıraktığın an özlersin.

Olmak istediğin kişi ol. Başkalarının görmek istediği değil.

Keşke şansını zorladığın kadar beynini zorlasaydın.

Sevilmek istiyorsan önce insan ol! Ha bu arada insanlık bedava rahat ol!

Sussam gönül razı değil,  yazsam last seen today at.

Şiir öyle bir orkestradır ki, bütün doğanın ve insanların sesini yansıtır. Victor Hugo

Bu nasıl ceza? Silmeye çalıştıkça kazınıyorsun aklıma!

Trip mi atıyoruz bumerang mı anlamadım. Kime atsam geri geliyor.

Her insan huzur verir. Kimileri gelince, kimileri gidince…

Sırf seninle diğer tarafta karşılaşmamak için, helal ediyorum hakkımı.

Aşk, bir otomobil gibidir. Yedek parçaları sürekli değişir.

Sen benim yazmamı bekle, ben de senin. Böyle bekleyelim, anı yaşayalım işte.

Veresiye aşkları yaşamaktansa, dükkânı kapatırım daha iyi.

Whatsapp kullanan anne mi olur lan? Anne dediğin mesaj yazamaz sadece yeşile basıp arar.

Bir kadın aramaktan vazgeçmişse, konu kapanmıştır; ağla öküzüm ağla.

Bir otobüs aşkıydı belki bizimkisi benim yolum “son durak” seninkisi “müsait bir yer”di.

Sen ne dersen de bana, istersen roman yaz.

Hayatımdaki “geri dönüşüm kutusu” açılmaz hiç benim… Tek bildiğim bir kerede sildiğim.

Çok adi insan gördüm ama hiçbiri senin kadar profesyonel değildi.

Tırnak kenarındaki etin minicik bir şekilde yırtılarak, hayvan gibi acıması hayattan soğumama sebep oluyor.

Özlemek kolay; karşındakine bunu anlatmaya gelince başlıyor mesele

Türk kızı yağmur yağınca, kahvesini sıcak çikolatasını alıp kitap filan okumaz; balkona 300 km hızla koşup çamaşırları toplar.

Herkes aşkını yazmış kâğıtlara duvarlara. Ben seni sardım sakladım yarınlara.

Sürekli yüzüne salatalık maskesi yapan kadın; Sabah namazını kılmadığın için alamadığın nuru hıyardan alamazsın.

Sahip olamadığım bir şey varsa yeterince istemediğim içindir.

Bir şey istiyor musun oğlum. +Yok, baba, annemi versene telefona… -Efendim oğlum. +Anne babama söylesene para göndersin.

Herkes sevdiğin kadar güzeldir, tahammül ettiğin kadar vardır hayatında.

Ben senin adını bile söyleyemedim ki hiç kimseye. Bir parçanı başkasına veriyormuşum gibi geldi hep.

Hayal ettiğin kişiyle yanındaki kişi aynıysa, şans sana gülmemiş kahkaha atmış.

Ben haklı ya da haksız olduğum durumlarda değil, karşımda ‘adam’ olmadığını anladığım zamanlarda susarım!
İÇERİĞİ PAYLAŞ!
12
1
0
17
2
BU İÇERİĞE EMOJİ İLE TEPKİ VER!

116
Budur!

164
Harika!

112
Eh İşte!

87
Olmamış!

110
Berbat!
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR!
Whatsapp Sözleri
WhatsApp Durumları
İnstagram Sözleri
Tumblr Sözleri
SİZDEN GELEN SÖZLER
SÖZ GÖNDER

    Metin Aşkın


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tek Adımda Script Lisansı Kırma

2,5 Üst oran şikesi hangi oranlı maçlarda bulunur onları anlatacağım..

Dev "I DOSER" Arşivi //'MTG