Aşk Mesajları

Bu Sayfamızda; Aşk Mesajları, Aşk Mesajları 2016, Aşk Sözleri, Yeni Aşk Mesajları, Kısa Aşk Mesajları Facebook için yer almaktadır.

Sorma bana ne kadar seviyorsun diye! O kadar işte! Tavanı kadar sokağın, ve dibi kadar cehennemin. — Nâzım Hikmet Ran

Fizikte bir teoriye göre bazı sesler kalp atışınızın hızlanmasına neden olabilir. Benim için bu ses senin sesin. [My Name Is Khan]

Ne öImek nefessiz kaImaktır, ne de yaşamak nefes aImaktır. Yaşamak ;
SeviImeyi hakeden birine yaşamını harcamaktır..

Gözlerinin ‘kahve’sinden koy ömrüme, kırk yılın hatrına ‘sen’ kalayım…

Sonunu bilmeden izlediğim en güzel filmdi gözlerin…

Demiştim beni her yürek kaldıramaz,
Yüreğin kaldırmıyorsa sevmeyeceksin ARKADAŞ..

Telaşımı hoş gör, ıslandığım ilk yağmursun…

Sen benim yıldız kayarken tuttuğum dileğim değil, Ezan okurken ettiğim DUAMSIN..

Görücü usulü bir aşk istiyorum. Gördükçe göresim gelsin, görmeyince ölesim

Ad koyunca büyüsü bozulur diye, isimsiz, izinsiz, içimden seviyorum seni.

Yaptığım şakanın ardından gözlerimin içine bakıp ”Aşk Olsun” dediğinde, ”Keşke” demek için can atıyordum..

Hala onun gözlerinin içinde aradığım mutluluklarım var benim.

Bakma Güzel Yazdığıma,
Marifet Kalemde Değil, Gülüşünde..!

Gözlerin çocukluğuma inmek gibiydi, belki de o yüzden inandım her masalına…

Bu Şehri Sevmemin Tek Nedeni ;
Köşebaşını Döndüğümde Seninle Karşılaşma İhtimalimdir . . !
Ve ben olmaktan vazgeçtim…
Sen ”KİM O”de yeter ki!..
Kim olmamı istiyorsan
o olmaya geldim!!…

Yemyeşil bir deniz senin gözlerin ne bir sandal, ne bir ada, ne bir sahil var boğuluyorum.

Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim…

Gözlerinle görmediğin ama sesini duyduğun, varlığıyla huzur bulduğun bir denizin yakınında yürümek gibidir uzaktan sevmek!

Çok dengesizsin, dedi.. Sol tarafıma çok yüklendin ondandır, dedim. .


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tek Adımda Script Lisansı Kırma

2,5 Üst oran şikesi hangi oranlı maçlarda bulunur onları anlatacağım..

Dev "I DOSER" Arşivi //'MTG