Kismetse olur Hazal semih

Ya bölümü baştan sona izliyemedim sadece son 2 parti izledim. Sonra Onur'un olayi merak edip 4.partida izleyince bu tatlıları gördüm 😍
Bu ne kadar kısa bir HazSem di ya!! Bir daha asla böyle olmasin!!! VE UYUMUA BAKAR MISINIZ 😂 BEN BILE SS ALIRKEN IKISININDE ÇAPRAZ OLARAK GOZLERI KAPALI CIKMIS 😍
ASKLARIM bunlar benim yaa!!
HazSem daha çok sahne olsun!
#productionhouse #kanald #hazalbabalık @kanald @adnankiziltas
#adnankızıltaş #Adnankiziltas #ados #adoş #kismetseolur #kısmetseolur #kanald #kismetseolur2 #haftaninbirincisi #aycanvaris #semihkurtulmus #kanald @semihkurtulmus #didemdelen #erdemdalfidan #muratozbakan @muratozbakan34 #emreubeyli @emreubeyli #onurdemirbas #hazalbabalik #onurdemirbas @hazalbabalikofficial




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tek Adımda Script Lisansı Kırma

2,5 Üst oran şikesi hangi oranlı maçlarda bulunur onları anlatacağım..

Dev "I DOSER" Arşivi //'MTG